2011. március 11., péntek

Húsvéti tojás / Osterei

 Nemrég kezembe akadt a Diana keresztöltéses minták új száma. Annyira megtetszett a címlap, hogy megvettem a lapot, és meg is próbálkoztam egy hímzett tojással. A minta kevés színből áll és kicsi, de a tojás összeállítását még gyakorolnom kell. Íme az első próbálkozás eredménye.
Vor kurzem erblickte ich die aktuelle Ausgabe von Diana Kreuzstich. Die Titelseite gefiel mir so sehr, dass ich diese Zeitschrift gekauft habe, und versuchte ein Ei daraus zu sticken. Das Muster besteht aus wenigen Farben, und ist klein, aber die Konstruierung muss noch geübt werden. Das Ergebnis des ersten Versuchs zeige ich hier.

3 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes. Mivel tömted ki?

    VálaszTörlés
  2. Hungarocell tojás az alap, szikével körbevágtam, és az anyag szélét belenyomtam. A kilógó részt levágtam, a szalagot pedig két gombostűvel rögzítettem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik. :-) Hasonló a technikája, mint a karácsonyi gömbjeimnek. :-) Azt hiszem ha járok olyan helyen szerzek pár hungarocell tojást és kipróbálom. :-)

    VálaszTörlés