2012. március 15., csütörtök

Kokárda / Kokarde

A mai nemzeti ünnep tiszteletére hímeztem ezt a kis kokárdát. A mintát Ági  blogjában találtam, ezúton is köszönet érte, hogy közzé tette!!! Műanyag kanavára hímeztem, a hátuljára fehér filc anyagot ragasztottam ami védi is az öltések hátoldalát, és amin át lehet szúrni a biztostűt. Fonalak: Puppets 7046 (piros), 7244 (zöld), 7001 (fehér), kontúr: fekete. A mintát 2 szállal, a kontúrt 1 szállal hímeztem.


 Heute ist in Ungarn ein Nationalfeiertag, dessen Symbol die Kokarde ist - deshalb habe ich dieses Motiv gestickt. Das Muster sah ich im Blog von Ági, vielen Dank für die Veröffentlichung!!!! Auf Plastikkanava habe ich gestickt, weißen Filzstoff habe ich darauf geklebt, damit die Stiche geschützt werden, und man kann einen Sicherheitsnadel durchstechen. Garn: Puppets 7046 (rot), 7244 (grün), 7001 (weiß) - 2fädig, Konturen - schwarz, einfädig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése